Beter schrijven voor contentmarketing

Iedereen kan wel schrijven, toch? Als er foutloos Nederlands uit je toetsenbord komt, kun je jezelf al een schrijver noemen. Toch is er een wereld van verschil tussen schrijven en ‘goed’ schrijven. Jouw eerste blogpost maakt je niet meteen een Stephen King. Goede teksten zijn simpel en doeltreffend. En niets …

Essentiële tools voor webwinkels

Dus je hebt een webwinkel. Er is geïnvesteerd in techniek en design en waarschijnlijk lukt het vullen van producten je ook al wel aardig. Maar dan, hoe verder? Het echte werk begint pas als de shop live staat. Hoe zorg je ervoor dat de webwinkel zich gaat ontwikkelen? Een webwinkel …

5 tips voor een significant hogere conversie

Over conversie-optimalisatie wordt het nodige geschreven. Maar met welke correcties aan een site worden de verkopen nu echt verhoogd? Met hele kleine verbeteringen zijn vaak alleen grote shops gebaat. Kleinere webwinkels merken er niets van. Kleine shops hebben grovere veranderingen nodig om tot significant hogere sales te komen. Dit zijn …